3 Haziran 2010 Perşembe

Çok Gülen çok mu ağlar?

Ben bu aralar çok fazla ağlıyorum. Öyle ağlıyorum ki vücudumdaki su oranı 3/4den 1/2ye falan düştü düşecek. Şu an bunu yazarken de ağlıyorum.
Bugün son derse biraz geciktim, coğrafyacımızdan da yedim zılgıtı tabi. Normalde olsa gülerim bile birşey demem, ama bugün sırama giderken gözlerim dolmaya başladı. oturdum ve millete belli etmemeye çalışarak ağladım. Tabi herkes gördü yani. Hocanın masasına baktıgımız sınav kagıtlarını vermeye giderken hoca neden ağlıyorsun diye sordu. Ben de -gülüyorum bi yandan da ağlıyorum özürlü gibi- açıklama yapmaya çalıştıkça benden sadece "hiiiiii hiiiiii" diye ıslığa benzer sesler çıkmaya başladı. Sonra da 'duygusal bir dönemde' oldugumu söyledim. Herkes buna güldü. Hoca aşkmeşk sandı. Sınıftakiler hocadan sandı. Arkadaslarım aşkmeşk sandı. Ben de ağlamamaya çalıştıkça daha da çok ağladım. hüngür hüngür olayına girmemiştim henüz ki, önümde oturan kıza gözlerimin altının siyah olup olmadıgını sordum. Sonra da burnum kızardı, gözlerim kızardı, yanaklarım kızardı degil mi diye sordum. O da evet ama herkes agladıgında öyle olur diye aklınca teselli etti beni. Ben de zaten tipsizdim daha da çirkin oldum değil mi dedim, güldüm ve birden sesim titredi hüngür hüngür ağlamaya başladım. Kız bana şaşkın şaşkın bakakaldı.
Ders bitti servislere bindik, ben de oturdugum cam kenarında yüzümü tamamen dışarıya dönmüş ağladığımı çaktırmamaya çalışıyorum. Serviste çok az kişi var. Benzin istasyonunda durup benzin falan alıyoruz. Artık Benzinci mi diyeyim mesleği benzin pompalamak olan adam -kırmızı tişört, yaka düğmeleri açık, boyunda altın zincir, dikilmiş saçlar- bana saf saf bakıyor ben de adamın tam gözlerinin içine bakıyorum kırmızı küçülmüş gözlerimle. sonra da gözlerimi kapayıp arkama yaslanıyorum ve şakaklarımda iki el hissediyorum.
arkamı dönüyorum, bir arkadasım keyifsiz gördüğünden beni, rahatlatmak istemiş. Ona bakıp gülümsüyorum ve önüme dönüp ağlamaya devam ediyorum.
İşte böylee eve geldim ve hala ağlıyorum.
Bir yanlışlık olmalı, ben hep gülerim aslında.
Hani çok gülen çok ağlar derler ya, ben çok gülerim, o yüzden mi ağlıyorum böyle?
Dengelenmesi gerekiyor demek ki bazen
ama ben hiç böyle hissederek gülmedim ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder