24 Aralık 2010 Cuma

If a guy's got a scar, he's got a Robin

Eğer bir erkek
-Kuantum fiziği sohbeti yapabiliyorsa
-Stephen Hawking okumuşsa
-Gözü bozuk olma ihtimalinde lens kullanmayıp gözlük tercih ediyorsa
-Küpe takmıyorsa
-Kahveyi seviyorsa
-Kahveyi şekersiz seviyorsa
-"Sakin ol" demiyorsa
-Tütün ürünleri kullanıyorsa (Bu sadece uyumluluk için :))
-Her yerinden kas fışkırmıyorsa
-Gitar çalmıyorsa
-Duman dinlemiyorsa
-blah blah blah (fiziksel kaş-göz uyumluluğu hormonlarıma bağlı değişken)

-Oha bir de hem zeki hem çalışkansa



-ASKILI PANTOLON giyiyorsa ama of

Bir Zeynepi vardır.
Beğenebileceğim erkeklerin dalga fonksiyonunu belirteyim dedim.

not: ıy çok komikmişim lan.

*Farkettim de benim sağım solum önüm arkam hiç belli olmuyor yahu. Bu maddeleri yazarken uzun uzun düşündüm resmen. Ama bunlar harbi etkileyici be, bir daha okudum da. :)

4 yorum:

  1. Ehehe, güzel olmuş..Bi an dedim beni mi anlatıye, sonra baktım değilmiş..=)=)

    YanıtlaSil
  2. geç oldu cevap ama :) sağol. bak merak ettim neler uydu neler uymadı :)

    YanıtlaSil
  3. Duman dinleme kısmına kadar herşey iyi gidiyodu..Piii..=)

    YanıtlaSil
  4. böyle düşünen her zeynep in bir emiri vardır :)

    YanıtlaSil